Jak chutná vítězství - Mirek Haruda

1065 1126


Malá fotogalerie cesty k vítězství zde: Haruda_FOTO.pdf

Šestidenní Vítězství - !!!! Husaberg czech Haruda team RAC Sedlčany zvítězil v klubové soutěží na letošním mistrovství světa ISDE 2011.

 721Poslední den, tedy šestý a závěrečný motokros - nějak mi připadlo, že tu sérii zpráv  musím nějak ukončit. Ale po dojezdu nebyl žádný čas a výsledek zřejmě všichni znáte, ale možná vás zaujmou nějaké podrobnosti.

 Po pátém dnu jsme měli náskok tři a půl minuty na druhé Švédy  a to by mělo stačit, ale bylo třeba počítat, co by se stalo pokud by nějaká ze tří motorek snad nedojela motokros.

 Pravděpodobnost malá,ale reálná. Večerní studování řádů a počítání nastínilo strategii, kterou jsem před startem klukům řekl: Pokud  vám porucha nebo pád  způsobí ztrátu jednoho okruhu na vedoucího jezdce, nesmíte projet cílem a být odmávnuti. To znamená motokros nedokončit, nechat si připsat čas posledního v rozjížďce plus pět procent a na to náskok z předchozích dnů bude stačit. Samozřejmostí byl i pokyn šetřit stroje, ale to se asi lépe řekne než dodrží.

 705Nebylo však třeba žádné strategie použít, po startu zřejmě Němci zavřeli Kadlečka, ale Toman s Žeravou vnějškem všechny předjeli. Hned si začali získávat náskok. Michal si s chumlem soupeřů záhy lehce poradil a ve čtvrté zatáčce již trojice Čechů vedla. Postupně si získali slušný náskok a v pořadí Kadleček, Žerava, Toman  roztaženi asi na 200metrech. V tomto rozestupu zmizeli v posledním kole za cílovou lavicí, aby se po chvíli vynořili a proskočili cílem srovnáni vedle sebe. Byli tak klasifikováni v jedné vteřině a demonstrovali tak jednak svojí převahu nad zbytkem pole, ale hlavně to že vítězství je týmové.

 Jedním z prvních, komu se dostalo poděkování od jezdců byl náš úžasný kuchař Pepa Stašek.

Konstatoval jsem, že se můžeme jmenovat i bujonteam podle jeho poctivých vývarů,kterými  nás posiloval.

 ISDE 2011 Finland skončil a začínáme z přípravou na německé Schopau 2012, budeme se těšit na další 2013 na Sardinii.

Doufám, že se nám podaří naším úspěchem oslovit případné nové reklamní partnery a rozhodně nepohrdneme ani sebemenší pomocí.

 Manažer

Mirek Haruda